vrijdag 28 januari 2011

Een wereld van nieuwe uitdagingen

Wat is het leven toch mooi. Een fantastische mooie zonnige dag met allemaal nieuwe kansen. Ik heb drie nieuwe marketingonderzoekopdrachtjes in de pocket en dat sluit wel leuk aan bij mijn NLP achtergrond. Ik kan mijn observatieskills en gesprekstechnieken er leuk in kwijt. Verder heb ik vandaag een opdracht rond gekregen voor coaching op het gebied van loopbaanbegeleiding voorlopig zal deze opdracht me een jaar lang met regelmaat werk geven en dat vind ik toch wel heel fijn en Milan ook ha ha, dan is hij niet de enige verantwoordelijke die de centjes binnenbrengt. Als jullie toevallig het blad Digitailling kennen en het onderzoek mystery shopper lezen dan is de mystery shopper die in het nummer van volgende maand staat, ondergetekende geweest. Leuk hoor, een aanvraag voor een coaching gisteren door een welzijnscentrum hier in Strijen en binnenkort mag ik bij een bijeenkomst van de Weight Loss Challenge hier in Strijen een lezing geven over emotie eten.

Hoe is het met jullie allemaal hebben jullie ook leuke dingen meegemaakt. Ik volg de berichtgeving in de pers op de voet. Fijn dat de kogel nu door de kerk is en de bisschop kan gaan uitkijken naar een fijne rustigere tijd.

Ik stuur jullie allemaal veel zonnestraaltjes en hoop van jullie te horen.

Hartelijke groeten, Daniella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten