zondag 9 januari 2011

De beste wensen voor al mijn oud-collega's

lieve collega's,

Mijn eerste week waarin ik officieel niet meer jullie collega ben, is nu achter de rug. Raar hoor. Ik heb tot nu toe nog het gevoel vakantie te hebben maar dan wel op een rare manier. Ik ben veel aan het leren en ook aan het voorbereiden voor een cursus die ik ga geven hier in Strijen. Ik hoop dat jullie heel fijne dagen achter de rug hebben. Ik wil deze blogspot gebruiken om een beetje van elkaars wetenswaardigheden op de hoogte te kunnen blijven. Ik zou het dus ook leuk vinden als jullie af en toe wat wetenswaardigheden over jezelf in reactie op mijn berichtjes zouden willen plaatsen. Ik wil niet dat deze blogspot alleen over mij gaat, maar ik wil graag op deze manier ook een beetje op de hoogte blijven van hoe het met jullie gaat. Hartelijk groeten Daniella

2 opmerkingen:

  1. Dag Daniella,

    leuk bericht - een goeie start! ik overtref je vast in klunzigheid met de nieuwe media - heb me bijv. via mijn twitteraccount als volger aangemeld, maar zie daar van niets terug op deze pagina's, maar waar een wil is, houden we contact. veel succes, en een stralend begin van het nieuwe jaar! x, ted

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daan,
    Ik volg je ook hoor. Ik ben een klein beetje een digibeet en heb af en toe hulp van mijn dochter nodig om geen ´domme´ dingen te doen op het web, maar ik doe mijn best.
    Ik hoor graag af en toe hoe het met je gaat.
    Groetjes en veel succes met deze nieuwe fase in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen