maandag 14 februari 2011

Vanavond laatste cursusavond voor de Stichting in Strijen

Zo vanavond ga ik de laatste avond inleiden van de cursus die ik hier in Strijen geef samen met een collega NLP-er van me. Hij is zojuist op Valentijnsdag opa geworden van een kleindochter dus dat werkt feestvreugde verhogend. Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Ik heb het prima naar mijn zin, alles verloopt beter dan ik van tevoren verwachtte. Ik geniet, maar heb nog wat moeite om een goed ritme te vinden. Mijn goede vriendin Ursula is door haar vriend (tijdens hun tweemaandse cabbatical in Nieuw Zeeland) ten huwelijk gevraagd, romantisch hoor op Valentijnsdag. Ik heb laatst het compliment van de eeuw gehad en dat zelfs voor het tien uur 's morgens was. Ik was weer wat onderzoekjes bij winkels aan het uitvoeren en wilde net de Saturn op het Zuidplein verlaten toen ik door een mede-klant werd aangesproken: wat ben jij een prachtige vrouw ... zei hij. En hij wilde niet eens wat verkopen of zo, gewoon een compliment gratis en voor niets. Nou mensen that made my day kan ik jullie wel vertellen. Grappig hoor, donderdag ga ik Utrecht onveilig maken en IPAD's en Samsung Galaxy Tabs onderzoeken. Leuk allemaal. Ik hoor heel graag hoe het jullie allemaal vergaat. Ik ben benieuwd of er al meer nieuws is over de nieuwe bisschop en zo. Dus mensen houdt me op de hoogte via daniella.poppelier@gmail.com of daniella.poppelier@online.nl of gewoon door te reageren op deze blog. Hartelijke groeten van Daniella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten